Service og drift

Med installationen af ​​adibus følger en servicekontrakt.

Dette dækker følgende: 

  • Vedligeholdelse af Hardware
  • Vedligeholdelse af Software
  • Softwareopdateringer
  • Systemovervågning
  • Mobildataopkobling
  • Databackup på central server 
  • Vedligeholdelse af serveren
  • Nyhedsfeed

 

Vedligeholdelse af hardware

Selvom adibus-systemet er sammensat af transportsikrede og fuldt testede komponenter, kan ting bare gå i stykker. Alle defekte dele, som ikke er blevet beskadiget af hærværk, brand, utilsigtet skade eller tyveri, udskiftes uden beregning mod tilbagelevering af det beskadigede materiale.


Vedligeholdelse af software

Softwarefejl løses decentraliseret via en fjernforbindelse til bus / tog. Hvis dette ikke er muligt, løses problemet på stedet.


Softwareopdatering

Vores servicekontrakt dækker fremtidige opdateringer af softwaren til nye versioner. Systemet udvides kontinuerligt og udvikles med nye funktioner.


Systemovervågning

Adibus-systemet sikrer en central overvågningstjeneste, og eventuelle problemer løses straks, så snart de er kommet til vores opmærksomhed. Det er også muligt at advare en chauffør via tekst, telefon eller e-mail i usandsynlige tilfælde af operationelle problemer.


Mobildataopkobling

Offentliggørelse af indhold (nyheder, annoncer og trafikinformation) foregår via det mobile datanetværk. Hvis en bus / tog befinder sig i et område med nul dækning af mobilnetværk, oplever passagererne intet fald i systemet - det venter automatisk på opdateringer, indtil normal dækning er gendannet.


Databackup på centrale server

Der foretages dagligt backup af alle data på den centrale server, såvel reklamer, nyheder og trafikinformation. 


Vedligeholdelse af server

Løsningen drives på adibus's centrale server. Selve serveren serviceres dagligt og holdes opdateret. Såfremt der skulle være udfald på serveren, vil systemet i busserne fortsætte driften, og passagererne vil således ikke bemærke noget. 

 

Nyhedsfeed

Der leveres dagligt det aftalte antal nyhedsfeed, hvor nyhedsindhold opdateres time for time. 


Telefon support

T. 50 70 15 85

 

Gratis telefonsupport er tilgængelig for superbrugere af systemet hos kunden.