DK   UK   DE      

SELVSTÆNDIG IT-SUPPORTER

30. januar 2019
Del denne nyhed:

Trives du i et fleksibelt og afvekslende job med frihed under ansvar? Motiveres du af at have indflydelse på din dagligdag? Ønsker du at blive en del af et selvstændigt og løsningsorienteret team, der servicerer kunder i hele Nordeuropa - i varme og trygge omgivelser? Så kan det være, at du netop er vores nye medarbejder.

Dine opgaver vil bestå i at servicere vores kunder via telefon, chat og e-mail, herunder fejlfinding på vores IT-løsninger. Virksomheden udvikler hele tiden nye produkter. De løsninger, der solgte mest sidste år, behøver bestemt ikke være de samme løsninger, der skal sælge næste år. 

Dine opgaver vil primært være:

  • Kundesupport på telefon, chat og e-mail til vores kunder i Nordeuropa
  • Fejlfinding og fejludbedring på kundeløsninger
  • Planlægning og booking af service kald til vores serviceteknikere på landevejen
  • Sikring af at servicemål overholdes over for vores kunder
  • Udarbejdelse af support guides og kunde manualer
  • Test af softwareløsninger
  • Opdatering af kundeløsninger med ny software

Opgaverne vil primært foregå fra vort hovedkontor.

Kvalifikationer og kompetencer
Vi forestiller os, at du har en stærk hardware og software baggrund. Du kan f.eks. være datafagtekniker, IT-supporter eller IT-konsulent.

Du er god til sprog, taler og skriver flydende dansk og engelsk, mens tysk vil være en fordel.

Du har stort overblik og du skal have evnen til at holde flere bolde i luften, selv i pressede situationer.

Som person er du selvstændig, serviceminded og ærekær. Du vil være vores ansigt udadtil. Det er derfor vigtigt, at du formår at skabe en god relation og kan kommunikere med mennesker med forskellige baggrund – høj som lav.
 

Praktiske oplysninger
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, dog ventes der på rette kandidat. Indkomne ansøgninger behandles løbende.

Ansøgning bilagt CV sendes til Henrik Eriksen hke@adibus.com

Løn forhandles ud fra både dine faglige, menneskelige og erfaringsmæssige kompetencer. Du vil få fri mobil, computer, hjemmeopkobling m.m.

 

Adibus A/S blev etableret i 2007 af Henrik Eriksen og Brian Stærk Sørensen, som også ejer virksomheden. Adibus A/S har specialiseret sig i at levere løsninger som kan gøre transportoplevelsen større hos passagererne, samt i at bistå trafikselskaber og busoperatører med IT løsninger der er målrettet til den kollektive trafiks behov. Adibus A/S er en spændende virksomhed, der er i en positiv udvikling og de servicerer kunder i hele landet. Adibus tilbyder turn-key løsninger omfattende alt fra udvikling og installation til drift og service. I Adibus A/S er der ikke langt fra tanke til handling, og du vil have gode muligheder for at påvirke den fremtidige udvikling. Hos Adibus sætter medarbejderne ære i at udføre arbejde af innovativ karakter og høj kvalitet. Serviceteamet består af 6-7 faglige teknikere, der arbejder rundt i hele landet. De fleste opgaver løses selvstændigt, men der er også større projekter, som kræver et tættere samarbejde. Generelt er der meget samarbejde og sparring på tværs, også selvom man ikke er sammen hver dag. Kunderne er få, men store – så man vil opbygge en tæt relation til sine kunder. Selvom Adibus A/S ikke er så gammel, er der stadig en høj anciennitet. Det skyldes tildeles, at det er sjovt at være en del af en succes, at være i en branche med alsidige opgaver, hvor nye muligheder jævnligt opstår og ikke mindst, fordi der er god work-life-balance med frihed til selv at planlægge sin egen arbejdsdag.

Samarbejdspartnere:

Acceptere cookies fra denne side

Dette websted bruger cookies til at spore din adfærd og forbedre din oplevelse på webstedet.
Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge dine avancerede indstillinger for din browser.